ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В РОЗВИТКУ КИТАЙСЬКОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА

  • Льен Руі Хенанський інститут науки і технологій; Сумський національний аграрний університет
  • К.В. Блюмська-Данько Сумський національний аграрний університет
  • Ю.І. Данько Сумський національний аграрний університет
Ключові слова: агробізнес, аграрний ринок, баланс ринку, розвиток, бренд-менеджмент

Анотація

Китай є великою сільськогосподарською країною, а також великим виробником і експортером сільськогосподарської продукції. В останні роки сільськогосподарська економіка Китаю постійно розвивається, зовнішня торгівля сільськогосподарською продукцією постійно розширюється, а торгівля сільськогосподарською продукцією розвивається швидкими темпами. З настанням ери Інтернету та поглибленням ринкової конкуренції розвиток сільськогосподарської промисловості Китаю поступово демонструє тенденцію бренду, Міністерство сільського господарства Китаю та села постійно зміцнювали свій дизайн найвищого рівня, визначивши 2017 рік «роком сільського господарства». Просування бренду», видав «думки Міністерства сільського господарства та сіл щодо прискорення просування бренду зміцнення сільського господарства» у 2018 році, а також скерував і запустив створення системи каталогу сільськогосподарських брендів Китаю в 2019 році, забезпечуючи політику гарантії для сільськогосподарського бренду будівництво. Усі місцевості, відповідно до ідеї «створення бренду, оживлення промисловості, багатих фермерів», покладаються на переваги ресурсів, підкреслюють планування та керівництво, сприяють роботі бренду в цілому та сприяють швидкому розвитку характерних галузей . Бренди рослинництва, бренди тваринництва, бренди рибальства, сільські характерні бренди, бренди «China Land Reclamation», бренди кооперативів та інші промислові бренди активно розвивалися. Активно використовуйте Аграрний ярмарок, Ярмарок чаю та інші відомі вітчизняні виставки для просування брендів, щоб створити гарну атмосферу для розвитку. За допомогою сучасних інформаційних технологій і медіа ми можемо впроваджувати інноваційний маркетинг брендів і ефективно покращувати вплив брендів сільськогосподарської продукції.У цій статті аналізується етап розвитку побудови сільськогосподарського бренду Китаю, узагальнюються характеристики розвитку сільськогосподарського бренду Китаю, вказуються на основні проблеми, що існують у розвитку сільськогосподарського бренду Китаю. З метою підвищення конкурентоспроможності китайських сільськогосподарських брендів на міжнародному та внутрішньому ринках висувається тенденція розвитку китайських сільськогосподарських брендів.

Посилання

Chen Junhua(2008)Study on Brand Managment of Chaoda Modern Agriculture Group. Fujian. Р. 7–8.

Liu Cong (2020) China Regional Agricultural Brand Development Report Beijing. Р. 75.

FanJin Wang (2007) On the Brand of Agricultural Products [Acta Agriculturae Jiangxi] № 11, pp. 129–131.

Zhang Yu Long, Chen Ming Bao (2007) Problems and countermeasures in production and sales of apple in Yantai [The northern fruit trees] № 9, pp. 35–37.

Zhou Ming Fa (2006) On regional brand construction of agricultural products. [Economist] № 9, pp. 235–236.

Опубліковано
2023-05-31
Як цитувати
Руі, Л., Блюмська-Данько, К., & Данько, Ю. (2023). ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В РОЗВИТКУ КИТАЙСЬКОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА. Підприємництво та інновації, (27), 29-32. https://doi.org/10.32782/2415-3583/27.4
Розділ
Економіка та управління підприємствами