ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

  • В. П. Мартиненко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
  • І. В. Манько Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Ключові слова: маркетингова діяльність, поняття, підприємство, управління, процес, ринок, товари, попит, споживачі

Анотація

Стаття присвячена аналізу трактувань визначення «управління маркетинговою діяльністю» вітчизняними та закордонними науковцями та з’ясуванню економічної сутності цього поняття. Розглянуто еволюцію трактувань маркетингу та управління маркетинговою діяльністю підприємства, природу їх розуміння та специфіку. В науковій роботі використано теоретико-методологічний підхід до визначення сутності поняття «управління маркетинговою діяльністю». Виділено найбільш суттєві позиції, щодо розкриття змісту поняття «управління маркетинговою діяльністю». Визначено необхідність комплексного та системного розгляду поняття. Результатом дослідження є сформоване авторське визначення поняття «управління маркетинговою діяльністю», що сприятиме більш змістовному розумінню його сутності.

Посилання

Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия : учеб. 2-е изд. М.: Инфра-М, 1999. 804 с.

Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент / пер. с англ. под ред. О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. СПб.: Питер, 2000. 896 с.

Дойль П. Маркетинг-менеджмент / пер. с англ. под ред. Ю. Н. Каптуревского. – 3-е изд. СПб.: Питер, 2003. 544 с.

Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: підруч. К. : КНЕУ, 2009. 328 с.

Балабанова Л. В., Гуржій Н. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : моногр. Донецьк: [ДонНУЕТ], 2010. 184 с.

Данько T.П. Управление маркетингом : учеб. 2-е, изд., перераб. и доп. М. : ИНФРА-М, 2001. 334 с.

Старостина А. А. Маркетинговые исследования. М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. 320 с.

Завадський Й. С. Менеджмент : підруч. К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2003. 640 с.

Святненко В. Ю. Промисловий маркетинг : навч. посіб. К.: МАУП, 2001 264 с.

Гайдаенко T. А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих решений и российскаяпрактика. М.: Экссо, 2005. 480 с.

Скибінський С. В. Маркетинг : підруч. у 2 ч. К.: КНЕУ, 2005. 568 с.

Бейкер М. Дж. Маркетинг – философия или функция? / под ред. М. Бейкера. СПб.: Питер, 2002. 1200 с.

Кунц Г., О’Доннел С. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций. Том 1 / пер. с англ. Общая редакция и предисловие академика Д. М. Гвишиани. М.: «Прогресс», 1981. 250 с.

Assel, G. (1999). Marketing: principles and strategy. 2nd ed. Moscow: Infa-M. 804 p.

Kotler, Ph. (2000). Marketing-management. Saint Petersburg: Piter. 896.

Doyle, P. (2003). Marketing-management. Saint Petersburg: Piter. 544.

Voychak, A. (2009). Marketing Management. Kiеv: KNEU. 328.

Balabanova, L. (2010). Management of the marketing activity of the enterprise. Donetsk: DonNUET. 184.

Danko, T. (2001). Marketing management. 2nd ed. Moscow: InfaM. 334.

Starostina, A. (2001). Marketing researches. Moscow: Publishing house «Williams». 320.

Zavadskiy, Y. (2003). Management. Kiеv: European University Publishing House. 640.

Svyatnenko, V. (2001). Industrial Marketing. Kiеv: MAUP. 264.

Gaydanenko, T. (2005). Marketing management. Moscow: Eksso. 480.

Skibinsky, S. (2005). Marketing. 2nd ed. Kiеv: KNEU. 568.

Baker, M. J. (2002). Marketing – a philosophy or a function?. Saint Petersburg: Piter. 1200.

Kunz G., O'Donnell S. (1981). Management: systemic and situational analysis of management functions. Moscow: «Progress». 250.

Опубліковано
2017-12-29
Як цитувати
Мартиненко, В. П., & Манько, І. В. (2017). ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Підприємництво та інновації, (4), 93-97. вилучено із http://www.ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/118
Розділ
Теоретичні та емпіричні дослідження