ВПЛИВ НА РОЗВИТОК КОМПАНІЙ ПРОДАЖУ СУБПРОДУКТІВ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ КОМЕРЦІЮ

  • Л.Г. Смоляр Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
  • О.І. Іляш Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
  • Аніл Акат Університет економіки в Бидгощі
Ключові слова: субпродукти, електронна комерція, компанія, віртуальна реальність, споживчі покупки, комплементний асортимент, виробники ігор

Анотація

Мета цього дослідження полягала в тому, щоб визначити вплив субпродуктів, які продаються через електронну комерцію на розвиток компаній. У цій статті використовуються попередні результати опитування та офіційні фінансові звіти компаній для визначення фінансового внеску допоміжних продуктів у бізнес у сфері електронної комерції. На основі чотирьох пілотних досліджень перевірено позитивний вплив на купівельну поведінку споживачів таксономічних організацій. Дослідження зосереджено на поведінці кінцевих споживачів (фізичних осіб), особливо в індустрії онлайн-торгівлі, зокрема, електронній комерції та компаніях з виробництва ігор. Цілі дослідження полягали в тому, щоб надати інформацію про субпродукти існуючих компаній електронної комерції, які створюватимуть в майбутньому нові стартапи онлайн-ігор та подібні продукти, які є основним предметом для всіх видів покупок у Інтернет. У статті обґрунтовано вплив державних зелених субсидій на процеси прийняття рішень, пов’язані з ціновими та екологічними інноваціями в ланцюжку постачання додаткових продуктів. Автори вивчили досвід вчених, які використали експеримент у віртуальній реальності, щоб дослідити пом’якшувальний вплив специфічних цілей покупок на попит споживачів. Зроблено висновок, що обізнаність споживачів щодо охорони навколишнього середовища також може спонукати виробників покращити рівень екологічного захисту додаткових продуктів. Автори розвинули дискусію щодо показників продажу магазину лікувальних засобів, який перейшов від організації асортименту до замінників. У результаті дослідження зроблено висновок, що в контексті розвитку «зеленої» економіки більшість компаній заохочуються використовувати «зелені» інновації та віддавати пріоритет «зеленому» управлінню ланцюгом поставок. Висловлено припущення, що організована торгівля субпродуктами, посилює емоційний ефект споживачів від покупки цих продуктів, які доповнюють представлений товар, що призводить до збільшення кількості покупок.

Посилання

Sammut-Bonnici T., McGee J. and Avgeropoulos S. (2015) Complementary Products. Wiley Encyclopedia of Management. Available at: https://www.researchgate.net/publication/313924766_Complementary_Products

Brandenburger A. and Nalebuff B. (1995) The right game: use game theory to shape strategy. Harvard Business Review, vol. 73 (4), p. 63–64.

Venkatesh R., Kamakura W. (2003) Optimal bundling and pricing under monopoly: Contrasting complements and substitutes from independently valued products. J. Bus., no. 76, p. 211–231. DOI: https://doi.org/10.1086/367748

Chris M., Yan R., Wang J., Ghose S. (2013) Bundling products to success: The influence of complementarity and advertising. J. Retail. Consum. Serv., no. 21, p. 48–53.

Gwon J.H. (2015) Bundling Competition between Multi-Product and Single-Product Firms. J. Econ. Dev., no. 40, p. 27–54. DOI: https://doi.org/10.35866/caujed.2015.40.3.002

Halmenschlager C., Mantovani A. (2017) On the private and social desirability of mixed bundling in complementary markets with cost savings. Inf. Econ. Policy, no. 39, p. 45–59. DOI: https://doi.org/10.1016/j.infoecopol.2017.04.002

Lingzhi Shao and Qianwen Liu (2022) Decision-Making and the Contract of the Complementary Product Supply Chain Considering Consumers’ Environmental Awareness and Government Green Subsidies / Kevin W. Li, Zhi Liu and Xuemei Li (ed.). Int. J. Environ Res. Public Health, vol. 19(5). Available at: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8910743/

Carliss Y. Baldwin (2018) Design Rules, Volume 2: How Technology Shapes Organizations: Chapter 5 Complementarity. Available at: https://www.hbs.edu/faculty/research/publications/Pages/default.aspx?q=Complementary%20Goods

Panagiotis Sarantopoulos, Aristeidis Theotokis, Katerina Pramatari, Anne L. Roggeveen (2019) The Impact of a Complement-Based Assortment Organization on Purchases. Journal of Marketing Research, vol. 56, no. 3, p. 459–478. DOI: https://doi.org/10.1177/0022243718823698

Diehl Kristin, Herpen Erica van, Lamberton Cait (2015) Organizing Products with Complements Versus Substitutes: Effects on Store Preferences as a Function of Effort and Assortment Perceptions. Journal of Retailing, vol. 91 (1), p. 1–18.

Chernev Alexander (2003) Product Assortment and Individual Decision Processes. Journal of Personality and Social Psychology, vol. 85 (1), p. 151–62.

Englis Basil G., Solomon Michael R. (1996) Using Consumption Constellations to Develop Integrated Communications Strategies. Journal of Business Research, vol. 37 (3), no. 183–91.

Sarantopoulos Panagiotis, Theotokis Aristeidis, Pramatari Katerina, Doukidis Georgios (2016) Shopping Missions: An Analytical Method for the Identification of Shopper Need States. Journal of Business Research, no. 69 (3), p. 1043–1052.

Nisbett Richard, Ross Lee (1980) Human Inference: Strategies and Shortcomings of Social Judgement. Englewood Cliffs. New Jersey: Prentice Hall.

Nowlis Stephen M., Mandel Naomi, McCabe Deborah Brown (2004) The Effect of a Delay Between Choice and Consumption on Consumption Enjoyment. Journal of Consumer Research, vol. 31 (3), p. 502–510.

Shiv Baba, Huber Joel C. (2000) The Impact of Anticipating Satisfaction on Consumer Choice”, Journal of Consumer Research, vol. 27 (2), p. 202–216.

Diehl Kristin, Herpen Erica van, Lamberton Cait (2015) Organizing Products with Complements Versus Substitutes: Effects on Store Preferences as a Function of Effort and Assortment Perceptions. Journal of Retailing, vol. 91 (1), p. 1–18.

Moe Wendy W. (2003) Buying, Searching, or Browsing: Differentiating Between Online Shoppers Using In-Store Navigational Clickstream. Journal of Consumer Psychology, vol. 13 (1–2), p. 29–39.

Опубліковано
2023-08-31
Як цитувати
Смоляр, Л., Іляш, О., & Акат, А. (2023). ВПЛИВ НА РОЗВИТОК КОМПАНІЙ ПРОДАЖУ СУБПРОДУКТІВ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ КОМЕРЦІЮ. Підприємництво та інновації, (28), 64-69. https://doi.org/10.32782/2415-3583/28.10
Розділ
Економіка та управління підприємствами