ЗАСТОСУВАННЯ INBOUND МАРКЕТИНГУ В В2В СФЕРІ: МОЖЛИВОСТІ, ПРОЦЕС ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ОБМЕЖЕННЯ

  • О.Ю. Устьян Полтавський університет економіки і торгівлі
Ключові слова: промисловий маркетинг, В2В маркетинг, лідогенерація, інтернет-маркетинг, inbound маркетинг, вхідний маркетинг

Анотація

Мета статті полягає в дослідженні сутності inbound маркетингу, його методології та особливостей впровадження в В2В сфері. Під час проведення дослідження застосовувалися наступні методи дослідження: абстрактно-логічний, системно-структурний, метод аналогій, структурованих і неструктурованих спостережень. В даній статті були визначені особливості inbound маркетингу в В2В сфері. Був описаний процес впровадження inbound маркетингу. Також надано опис основних каналів поширення контенту в рамках цього підходу. Були визначені можливості застосування inbound маркетингу для роботи з наявною базою клієнтів. Проаналізовані обмеження застосування даного підходу та зазначені альтернативні підходи. Результати проведеного дослідження можуть бути цінними для підприємств, що функціонують в В2В секторі для структуризації маркетингових активностей та підвищення ефективності маркетингової діяльності в наявних турбулентних умовах господарювання.

Посилання

Halligan B., Shah D. Inbound marketing : get found using Google, social media, and blogs. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., 2010. 226 p.

Patrutiu-Baltes, L. Inbound Marketing - the most important digital marketing strategy. Bulletin of the Transilvania University of Braşov, Series V: Economic Sciences. 2016 Vol. 9 (58), No. 2, P. 61-68.

Bezhovski, Z. Inbound Marketing - a new concept in Digital Business. SELTH 2015 - International Scientific Conference of the Romanian-German University of Sibiu. 2015. URL: https://www.researchgate.net/publication/291833697_Inbound_Marketing_-_A_New_Concept_in_Digital_Business (дата звернення 21.06.2025).

Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Пахуча Е.В. Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства. Економіка і регіон. 2022. № 2 (85). С. 26-33.

Чміль Г.Л. Принципи Inbound маркетингу. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації: Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів освіти та молодих вчених, м. Вінниця, 23-24 листопада 2021 р. Вінниця : Вінницький кооперативний інститут, 2021. С. 249-251.

Карпенко Н.В., Іваннікова М.М., Білоусько Т.М., Трайно В.М., Захаренко-Селезньова А.М. Маркетинг в галузях і сферах економіки України. Науковий вісник полтавського університету економіки і торгівлі. 2022. № 2 (106). С 96-102.

Карпенко Н.В., Іваннікова М.М., Іванніков Р.В. Інтегровані моделі цифрового маркетингу для побудови впізнаваності бренду. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 березня 2024 р. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С. 144-147.

Halligan B., Shah D. (2010) Inbound marketing : get found using Google, social media, and blogs. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc.,. 226 p.

Patrutiu-Baltes, L. (2016) Inbound Marketing ‒ the most important digital marketing strategy. Bulletin of the Transilvania University of Braşov, Series V: Economic Sciences, vol. 9 (58), no. 2, pp. 61-68.

Bezhovski, Z. (2015) Inbound Marketing - a new concept in Digital Business. SELTH 2015 ‒ International Scientific Conference of the Romanian-German University of Sibiu. Available at: https://www.researchgate.net/publication/291833697_Inbound_Marketing_-_A_New_Concept_in_Digital_Business (accessed 21 June 2025). (in Ukrainian)

Chmil G.L., Olinichenko K.S., Pahucha E.V. (2022) Bazovi polozhennia kontseptsii inbound marketynhu v period sotsializatsii suspilstva [Basic provisions of the concept of inbound marketing in the period of socialization of society]. Ekonomika i rehion ‒ Economy and Region, no. 2 (85), pp. 26-33. (in Ukrainian)

Chmil G.L. (2021) Pryntsypy Inbound marketynhu [Principles of Inbound Marketing]. Naukovyi prostir: aktualni pytannia, dosiahnennia ta innovatsii : Zbirnyk naukovykh prats Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii zdobuvachiv osvity ta molodykh vchenykh ‒ Scientific space: current issues, achievements and innovations: Collection of scientific papers of the International Scientific and Practical Conference of Education Seekers and Young Scientists. (pp. 249-251). Vinnytsia: Vinnytsia Cooperative Institute. (in Ukrainian)

Karpenko N. V., Ivannikova M. M., Bilousko T. M., Traino V. M., Zakharenko-Seleznova A. M. (2022) Marketynh v haluziakh i sferakh ekonomiky Ukrainy [Marketing in Branches and Spheres of Economy of Ukraine]. Naukovyi visnyk poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli ‒ Scientific Bulletin of the Poltava University of Economics and Trade, no. 2 (106), pp. 96-102. (in Ukrainian)

Karpenko N. V., Ivannikova M. M., Ivannikov R. V. (2024) Intehrovani modeli tsyfrovoho marketynhu dlia pobudovy vpiznavanosti brendu [Integrated Digital Marketing Models for Building Brand Aawareness]. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh nevyznachenosti : Zbirnyk materialiv Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii ‒ Trends in the Development of Marketing in Conditions of Uncertainty : Collection of Materials of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. Lviv : Lvivskyi natsionalnyi universytet imeni Ivana Franka, pp. 144-147 (in Ukrainian)

Опубліковано
2025-10-31
Як цитувати
Устьян, О. (2025). ЗАСТОСУВАННЯ INBOUND МАРКЕТИНГУ В В2В СФЕРІ: МОЖЛИВОСТІ, ПРОЦЕС ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ОБМЕЖЕННЯ. Підприємництво та інновації, (37), 92-96. https://doi.org/10.32782/2415-3583/37.14