Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Підприємництво та інновації
Головна
Останній випуск
Архів
Редакційна колегія
Для авторів
Вимоги до статей
Авторські права
Оплата за публікацію
Про журнал
Цілі та проблематика
Порядок рецензування
Публікаційна етика
Відкритий доступ
Політика щодо плагіату
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 37 (2025): Підприємництво та інновації
Опубліковано:
2025-11-26
Весь випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Економіка
ДЕКОМПРЕСІЯ І КОМПРЕСІЯ У СТРАТЕГУВАННІ ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ: АЛГОРИТМИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ МАКРОРЕГІОНІВ
В.В. Микитенко, М.О. Чупріна
7-14
PDF
ПОРІВНЯЛЬНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АВТОБУСНОГО СПОЛУЧЕННЯ ТА МЕТРОПОЛІТЕНІВ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ
В.О. Приймак
15-22
PDF
ОСНОВНІ ЗАСОБИ В ЕКОНОМІЧНОМУ ВИМІРІ: ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ АУДИТУ ТА УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
О.І. Степаненко, М.В. Горова
23-30
PDF
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОТИДІЇ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
О.Г. Череп, С.В. Маркова, А.А. Лещенко
31-36
PDF
АСПЕКТИ ОБЛІКУ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ В АГРАРНИХ ФОРМУВАННЯХ
М.Ю. Чік
37-40
PDF
ЕТАПИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ: ВІД ІНІЦІАЦІЇ ДО ЗРІЛОЇ ЕКОСИСТЕМИ
О.В. Шатіло
41-46
PDF
Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
МЕТОДИКА ОЦІНКИ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ ПОТОКІВ ПІДПРИЄМСТВ
Ю.С. Монтика
47-54
PDF
ФІНАНСОВО-ІНВЕСТИЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ЯК ОСНОВА ТРАНСФОРМАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ
О.Г. Римар
55-60
PDF
Менеджмент
ДОСЛІДЖЕНЯ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ТА ІНОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЕКСКУРСІЙНІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
К.П. Наконечний, М.Ю. Паламарюк
61-64
PDF
Маркетинг
СТРАТЕГІЇ ПОБУДОВИ БРЕНДУ В ЕПОХУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
І.І. Каліна, Н.М. Шуляр, Б.Ю. Мельник
65-70
PDF
ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ ТА СЕКСИЗМ У РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЯХ ГЕМБЛІНГОВИХ КОМПАНІЙ
Я.В. Корпоченко, З.О. Тягунова
71-77
PDF
ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ПОКАЗНИКІВ ПРОДУКТИВНОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ
В.І. Майстренко
78-84
PDF
ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ЦИФРОВІЙ РЕКЛАМІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Д.О. Ніколаєв
85-91
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ INBOUND МАРКЕТИНГУ В В2В СФЕРІ: МОЖЛИВОСТІ, ПРОЦЕС ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ОБМЕЖЕННЯ
О.Ю. Устьян
92-96
PDF
Підприємництво та торгівля
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ СТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА: ПРИНЦИПИ, ЕТАПИ, ПІДХОДИ, СТРАТЕГІЇ
Л.П. Артеменко, А.С. Петренко
97-103
PDF (English)
КОМПАРАТИВНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОДЕЛЕЙ БЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ ВОДОПОСТАЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ДЕЯКИХ КРАЇНАХ G7
А.Б. Педько, О.В. Ємельянов
104-109
PDF
ІТ СФЕРА УКРАЇНИ, ЯК ІНДИКАТОР РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
Т.В. Стройко, В.В. Мироненко, Д.О. Бондарь
110-114
PDF
Міжнародні економічні відносини
ФУНКЦІОНАЛЬНА МІСІЯ ПОДАТКОВИХ СИСТЕМ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ КРАЇН ЄС
Л.І. Теплова
115-120
PDF
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СВІТОЇ ДЕРЕВООБРОБНОЇ ПРОМИСОВОСТІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕКСПОРТНУ ДІЯЛЬНІСТЬ
А.Р. Дунська, С.В. Бурлінгас-Оплаканець
121-125
PDF
Мова
English
Українська