КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ СТРАТЕГІЧНОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ НА ОСНОВІ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ
Анотація
В роботі представлено дослідження, результатом якого стало удосконалення концептуальних засад діджиталізації маркетингової діяльності міжнародних компаній шляхом розроблення сучасної моделі політики просування, що ґрунтується на застосуванні інструментів Digital Marketing з урахуванням регіональної специфіки, локальних ринкових умов і внутрішніх організаційних можливостей підприємств. У межах даної концепції особлива увага приділяється формуванню ефективної системи просування транснаціональних брендів, яка узгоджується як із наявними ресурсами компанії, так і з ключовими світовими тенденціями розвитку цифрового маркетингу. Такий підхід дозволяє транснаціональним ефективно позиціонувати свої продукти й послуги на нових ринках, забезпечуючи гнучкість маркетингових стратегій у контексті глобалізованого комерційного ландшафту.
Посилання
Ажажа М. А., Фурсін О. О., Венгер О. М. Концепція цифрового маркетингу 4.0: еволюція, характеристика, типологія. Humanities Studies: Collection of Scientific Papers / ed. V. Voronkova. Zaporozhzhia: Publishing House «Helvetica», 2023. No. 14 (91). P. 135-147.
Білик В. В. Інструменти цифрового маркетингу в умовах трансформації комунікацій сучасної організації. Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Серія Економіка. 2020. Вип. 825. С. 33-40.
Гречаник О., Хлєбнікова Т., Темченко О. Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку підприємств. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-78
Князєва Т. В., Ярмолюк О. Я., Борисенко О. С., Фісун Ю. В., Радченко О. А. Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації ринків: монографія. Київ : НАУ, 2024. 182 c.
Продіус О. І., Донецкова В. А. Інструменти digital-маркетингу у комплексному просуванні. Economic Journal Odessa Polytechnic University. 2022. № 1 (19). С. 56-63.
Романенко Л. Ф., Семчук Ж. В. Цифровий маркетинг: особливості, інструменти, тенденції розвитку в сучасному світі. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. 2021. Вип. 28. С. 265-270.
Томашевський Ю. М., Проскура В. Ф. Цифровий маркетинг: стратегії та інструменти для успішного онлайн-просування. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2024. № 1–2 (314–315). С. 154-160.
Чеморда П. О., Васюткіна Н. В. Сучасні підходи до формування стратегії маркетингу соціальних медіа. Бізнес Інформ. 2021. № 2. С. 346-351.
Cao G., Weerawardena J. Strategic use of social media in marketing and financial performance: the B2B SME context. Industrial Marketing Management. 2023. Vol. 111. P. 41-54.
Ballerini J., Herhausen D., Ferraris A. How commitment and platform adoption drive the e-commerce performance of SMEs: a mixed-method inquiry into e-commerce affordances. International Journal of Information Management. 2023. Vol. 72. P. 102649.
Drummond C., O’Toole T., McGrath H. Digital engagement strategies and tactics in social media marketing. European Journal of Marketing. 2020. Vol. 54. No. 6. P. 1247-1280.
Azhazha, M. A., Fursin, O. O., & Venger, O. M. (2023). Kontseptsiia tsyfrovoho marketynhu 4.0: evoliutsiia, kharakterystyka, typolohiia [The concept of digital marketing 4.0: Evolution, characteristics, typology]. Humanities Studies: Collection of Scientific Papers / Ed. V. Voronkova, No. 14 (91), pp. 135-147.
Bilyk, V. V. (2020). Instrumenty tsyfrovoho marketynhu v umovakh transformatsii komunikatsii suchasnoi orhanizatsii [Digital marketing tools under conditions of communication transformation in a modern organization]. Naukovyi visnyk Chernivetskoho natsionalnoho universytetu imeni Yuriia Fedkovycha. Seriia: Ekonomika, Is. 825, pp. 33-40.
Hrechanуk, O., Khlebnikova, T., & Temchenko, O. (2022). Digital-marketynh yak instrument antykryzovoho rozvytku pidpryiemstv [Digital marketing as a tool for anti-crisis business development]. Ekonomika ta suspilstvo, No. 43. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-78
Kniazieva, T. V., Yarmoliuk, O. Ya., Borysenko, O. S., Fisun, Yu. V., & Radchenko, O. A. (2024). Stratehichni napriamy rozvytku kompleksnykh marketynhovykh tekhnolohii v umovakh hlobalnoi tsyfrovizatsii rynkiv: Monohrafiia [Strategic directions of complex marketing technology development under global digitalization]. Kyiv: NAU. 182 р.
Prodius, O. I., & Donetskova, V. A. (2022). Instrumenty digital-marketynhu u kompleksnomu prosuvanni [Digital marketing tools in complex promotion]. Economic Journal Odessa Polytechnic University, No. 1 (19), pp. 56-63.
Romanenko, L. F., & Semchuk, Zh. V. (2021). Tsyfrovyi marketyng: osoblyvosti, instrumenty, tendentsii rozvytku v suchasnomu sviti [Digital marketing: features, tools, development trends in the modern world]. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava. Seriia ekonomichna, Is. 28, pp. 265-270.
Tomashevskyi, Yu. M., & Proskura, V. F. (2024). Tsyfrovyi marketyng: stratehii ta instrumenty dlia uspishnoho onlain-prosuvannia [Digital marketing: Strategies and tools for successful online promotion]. Naukovyi visnyk Odeskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu, No. 1-2 (314-315), pp. 154-160.
Chemorda, P. O., & Vasiutkina, N. V. (2021). Suchasni pidkhody do formuvannia stratehii marketynhu sotsialnykh media [Modern approaches to social media marketing strategy formation]. Biznes Inform, No. 2, pp. 346-351.
Cao, G., & Weerawardena, J. (2023). Strategic use of social media in marketing and financial performance: The B2B SME context. Industrial Marketing Management, Vol. 111, pp. 41-54.
Ballerini, J., Herhausen, D., & Ferraris, A. (2023). How commitment and platform adoption drive the e-commerce performance of SMEs: A mixed-method inquiry into e-commerce affordances. International Journal of Information Management, Vol. 72, Article 102649.
Drummond, C., O’Toole, T., & McGrath, H. (2020). Digital engagement strategies and tactics in social media marketing. European Journal of Marketing, Vol. 54, No. 6, pp. 1247-1280.